Har inte haft....

Ibland är det en väldans massa andra saker som jobb, jobb o jobb som gör att jag inte hinner med att skriva något...

Helgen ägnade jag åt bokföring för den jag är god man till. Ska vara klart och RÄTT och inlämnat till överförmyndarförvaltningen SENAST 1 MARS. Alltid är det så att jag sitter sista veckan.... o våndas. Saknades 3:- var hade jag skrivit fel - räknat fel. De kom fram o nu STÄMMER det o samvetet är rent....

På lördag eftermiddag fick jag besök av kära kusin o hennes väninna o tre små. SÅÅÅ kul det var

   Lite vin Lite stickning Mycke TJÖT

Jag blev oxå klar med CITRONEN - denna fina form på sjal - Garnet en varm julklapp

   

                                              

Efter detta projekt har jag nu blivit helt såld på en disktrasa - Linoleum heter den - Bilder kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0