Veteranbilsdag utan bilar....

Onsdag är en het dag på Gammelvala, ca 400 fordon äldre än 40 år får vara med på denna dagen. Jag har haft fullt upp med att färga indigo så några bilder på bilar kan jag inte bidra med. Dagen har också varit solig och varm så det hade varit skönt med ett bad men får väl göra det en annan dag....

Första bilden är på allt det mina vänner färgade igår när jag var ledig...



Från vänster coschenille, vassvippor, coschenille på flamgarn, fjällig taggsvamp, andra bad krapp, tuschlav, lökskal och tagetesblommor. Hur tjusigt som helst eller??

                  

Stor koncentration       Alla är välkomna         En del får väldigt stora tänder

Vi fick celebert besök iti sjön idag

 Jo där är doppingmamma med ungar

Vi hittade blöta fötter också både stora o små.....

 

En go dag, imorgon kommer det blått BLÅTT BLÅTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0