Tisdag 27 juli - Ledig dag

Vakna till solsken - Yes - det blir picknick o vandring upp på Rensta-Snipa

  

En röd stuga, sne o gisten               Ett troll som vilar mot berget          En rödvit sten som ser ut som en flugsvamp fick vi se på vår vandring upp mot toppen

Där mötte oss en sagolik utsikt

 

Vi ser Rinnen o en massa skog och åt  Sedan var det lite blåbärsplockning och hinderbana  

Dagen avslutades vid sjön så de små fick BADA

Jag har en annan lockelse - vackra blommor - här är en jag inte kunde låta bli att fota



Med denna bild avslutar jag dagen och ser fram emot morgondagen o får se vad mina färgarvänner har gjort idag. Bilder kommer....

Har verkligen njutit av hela dagen med mina kära omkring mig - LYCKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0