Hemma....

Har nu äntligen kommit hem efter tågtrafikens juldagstrul. Slutade med att trafikledningen i Kil fick beställa en taxi för stackars mig som skulle till Högboda o sista tåget för dagen gått.

Har haft fyra mysiga julfirande: Julafton blev det lunch med bror med son o ny tjej, mamma och dotter med sambo o en liten Lea

   i röd klänning

Juldagen stod min andra bror för julmaten, riktigt mysigt. Han har en liten prins

            på 2½ år som ville visa hur fint han hade gjort i ordning granen....

Julen är fantastisk med alla barns glittrande och förundrade ögon...

Jag tjuvstartade julfirandet med kärleken och hans döttrar o pojkvän redan i onsdags. Film, mat, klapp o glögg i en skön samvaro... Och redan den 19 december var det lilla julafton hos en av mina fyra döttrar o hennes sambo o tre barn. Fick en fantastisk disktrasa som jag nog ska rama in. Texten lyder: Utan mormor stannar världen. Måste ju säga att jag blev tårögd av de orden....

Har ju tre döttrar till och två av dom firar jag jul med på Nyårsdagen, så då kanske det kommer bilder med mer glada ungar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0