Hemma i blomsterprakten..

Kom hem till mitt blååå hus idag och ringblommorna tog emot mig. Efter att jag varit på konsum o handlat mjölk tog jag mig tid att titta över morötter och blommor. Kunde plocka upp...



och njuta av primörerna till middagsmaten. Kunde inte låta bli att ta några bilder på blommorna

 

  Min vinröda dahlia börjar också ge blommor

När jag var på Äskhultsdagen i lördags blev jag med en delikat hängare gjord av Bror Forslund..



Har kommit upp på väggen. Ska njuta av den ett tag innan jag hänger något på....

Nu e dax för kvällsmat. Har åter två barnbarn med mig hem. Deras sista vecka på sommarlovet. Hoppas på badväder...

Kommentarer
Postat av: Jean-Pierre

Smaskiga morötter!!!!!!!

Vackra blommor!!!!!!!

Jätte stilg hängare må jag säga!!!!!

2010-08-09 @ 22:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0