Dagen efter

Idag har det varit städning efter Gammelvala. Vi har skurat grytor och räknat garnhärvor. Avslutade med en fika och sa: Tack för i år - Vi ses nästa år. Just så är det när vi jobbat färdigt

Åkte sedan till Edane på loppis. Köpte nytt porslin o bestick till köket, kuddar så jag kan ha mer gäster i mitt hus. Sådant är trevligt. Blev sugen på en mycket vacker taklampa. Kunde inte bestämma mig, men ångrade mig när jag kom hem så det var bara att ringa - Jag VILL ha den!!!

Därefter var det bara hem o laga mat. Sprang förbi ärtorna och skördade en massa gröna goda sockerärtor. Gräset fick en ansning och huset en rejäl skurning så nu känner jag att min semester kan börja. Jag får lägga upp benen och bara STICKA. Har ju fått en beställning på en prickig tröja som ska till Tyskland, så jag får sätta fart.....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0