Fingrar

I fredags fick jag följa ett barnbarn till röntgen. Skulle se om det fanns någon spricka eller om det var brutet - men lyckligtvis var allt i sin ordnong. Han hade bara fått riktigt ont när han snubblade o slog handen i förra veckan. Eftersom han fick ta sig ledigt från skolan så blev det Frölunda Torg med mormor och fika. Svårt att välja go´sak men till slut valde han en bit av en

    (Den här prinsessan har min mamma skapat.)

När vi gottat oss färdigt på fiket så blev det ett besök på Panduro, en festbutik för mitt pysslande barnbarn. Bestämde oss för hobbylera som vi ska skapa något fint av då han följer med mig till det blååå. Bilder kommer naturligtvis....

Här lite mer av mammas nöjen     

Kommentarer
Postat av: Tant Grön

Ja panduro är verkligen en rolig affär att gå in i. Så mycket som man vill ha att man riskerar att komma därifrån tomhänt! :)

2011-02-02 @ 20:46:44
URL: http://tantgroen.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Ååh, vilket fint tårtkalas!

:)

2011-02-06 @ 21:20:19
URL: http://gardetslantgard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0