Söndag em/kväll

Efter ett dygns arbete var det skönt att få något helt annat att tänka på. Har tillbringat eftermidagen med en kille som jag är god man till. Vi har varit o handlat nya däck till hans moppe. Alltid lika mysigt att göra något tillsammans. Vi avslutade med middag...

Sitter nu o tittar på Rapport o nyheter från vår hemska värld. Tyranner finns överallt - Låter pessimistiskt, men ibland så tar jag väl in detta. Försöker annars hitta de positiva sakerna som händer i min omgivning - Och den är viktig och nära och den jag kan påverka och ta del av...

                       

Den här tjejen träffar jag i morgon. Vi ska laga middag till hennes stora syskon som ska gå på bio....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0