Prickarna har

Idag lämnade jag prickiga tröjan till damen från Tyskland som beställt den. Jag var något nervös - tänk om den var för stor - Det är alltid svårt att göra om ett mönster så att storleken blir bra för den modellen och att tröjan ska se ut som jag har tänkt mig.

Jag blev väldigt upplivad och lättad när

          

prickarna blev som jag tänkt mig. Och Malich, som damen heter, var mycket glad för sin tröja. Hon sa: Nu kan jag åka hem i en mycket vacker tröja som ingen annan har. Och det är så att jag gör aldrig (nästan) två likadana tröjor. Vill att varje tröja ska vara unik.

Prickarna är 1375 till antalet. Räknade tack vare Klara som frågade hur många jag gjort när vi for till Stockholm i augusti.....


Kommentarer
Postat av: Eila

Du är FANTASTISK Christina!

2010-10-24 @ 00:11:37
Postat av: JP

Jättehäftigt att se en sådan unik tröja!

2010-10-25 @ 16:10:05
Postat av: Janette

Åh vad roligt att hon blev nöjd!!



/janette

2010-10-26 @ 17:12:19
URL: http://okejda.blogspot.com
Postat av: Tant Grön

Vilken fantastisk tröja!

2010-10-26 @ 20:21:05
URL: http://tantgroen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0