I morgon...

I morgon far jag åter mot det blååå huset. Då kan jag lägga in bilder igen. Har haft kamera med mig på min arbetstour till Göteborg men ingen KABEL. En helg med spännande blandning av lamm - bästa vänner - stickmaskin - vinterfötter på bilen!?! - väntar. Undrar om jag får gjort allt jag tänker....

Har annars haft en arbetsvecka som gått i slow motion, kan inte speeda upp efter Cypernresan - Låter gott eller!!

                            


Jag skulle vilja lägga upp benen oxå o bara njuta av ljudboken, kommer inte ihåg titlen nu, författare Mari Ljungstedt, deckare.... Kanske GER mig den tiden

Oh, glömde nästan - Prickiga tröjan ska monteras och få knappar så klart så jag kan leverera den o få in några extra kronor, som ska gå till en ny DAMMSUGARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0