Halsont o prickar

Idag skulle jag vara alert o få en snabb start på pricktröjan men vaknade klockan 10!! (alldeles för sent för mig) med halsont. Det tog sin tid innan kroppen kommit i fas med hjärnan så att jag kunde börja...



Det krävdes några koppar kaffe i denna ljuvligt vackra mugg och uträkningar då tröjan ska vara större än grundmönstret. Men efter några timmar så



hade jag stickat en indigoblå prickrad. Och när jag slutade för dagen hade jag gjort



en coschenilleröd och påbörjat en syragrön prickrad. Se den vackra stickmarkören. Den har Janette gjort, o jag är lycklig ägare till många markörer. Nu ska jag ägna kvällen åt strumpstickning. Armarna behöver lite andra rörelser...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0