Höststädning

Har ägnat dagen åt att ta in blommor o kryddväxter. Förstår att de inte kan klara av om det blir väldans kallt när jag kommer att vara borta i mer än 14 dagar

   

Nu har jag också packat resväskan - far till Cypern o ska njuta av sol o värme o KÄRLEKEN. Vi får vara tillsammans dygnet runt o det ska bli så skönt...
Det är svårt det där med packning - använder jag alla kläderna - blir kvällarna kyliga - vilka skor kan jag tänkas gå i - böcker väger en massa - lite garn följer med - solskyddsfaktor 30, har lätt för få soleksem

När jag återvänder hoppas jag ha tagit riktigt vackra bilder som jag kan lägga in här. Jag kommer inte att göra något bloggande på min semester.......

Kommentarer
Postat av: Klara

Låter bra, nu åker ni ner för att njuta och ta det lugnt och vila upp er. :)

2010-09-22 @ 21:34:13
URL: http://klarahjorth.blogg.se/
Postat av: Chatarina

Ååh! Ha de så skönt! Funderar på om du får ha med stickor eller virknål på planet? Lr ni kanske ska rulla ner?

Oavsett... Ha de gött!

2010-09-22 @ 22:09:24
URL: http://gardet.blogg.se/projekt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0