Åter från Polen

Nu har jag återvänt från en mycket intressant resa till Polen. Jag har besökt en särskola, en integrerad förskola och en daglig verksamhet genom ett EU-program. Här är lite av alla de bilder som jag tog

     

Bilder från förskolan

  

Från daglig verksamhet

   

Särskole-elever

Jag var på en ledig dag på en extra resa till Auschwitz. En upplevelse som är väldigt svår att beskriva men jag tog en talande bild över förintelsen....



Det ni ser är skorstenar från baracker som tyskarna förstörde under de sista dagarna av andra världskriget...
Väldigt konstigt att se flera hundra skorstenar... Jag kanske återkommer någon annan dag från min resa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0