Förberedelser

Ägnar helgen åt att färdigställa de sista julklapparna. När man som jag är singelbo, sambo, särbo o mambo så kräver det att jag planerar in mina dagar mycket noga. Jo, då det finns utrymme för vila också.

Alla klapparna till mina kära är med stor omtanke. Nu när det går mot juletid så blir jag alltid sentimental. Skulle vilja fira jul som det var när jag var barn. Då träffades alla hos farmor och farfar, åt gott och umgicks med fastrar, farbröder och alla kusiner. Tänk om man kunde få ihop alla barn och barnbarn.....

              

Kommentarer
Postat av: Jean-Pierre

Jag har en magkänsla om att det kommer kanske att bli så i framtiden.

2010-12-04 @ 11:57:58
Postat av: Tant Grön

Det verkar bli varma och fina julklappar!

2010-12-07 @ 22:22:38
URL: http://tantgroen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0